بحث كردن پرسپولیس ویدئو پرسپولیس کلیپ پرسپولیس

بحث كردن: پرسپولیس ویدئو پرسپولیس کلیپ پرسپولیس آهنگ پرسپولیس perspolis clip perspolis ahang perspolis

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شاید دیگر او را نمی‌خواهند! ، آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی‌دهد؟/ نصیرزاده

    به گزارش روزنامه فرهیختگان داریوش شجاعیان دو فصل پیش از تیم فوتبال گسترش فولاد سابق و ماشین سازی فعلی به استقلال ملحق شد و استقلالی ها موظف شدند با پرداخت یک می

    شاید دیگر او را نمی‌خواهند! ، آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی‌دهد؟/ نصیرزاده

    آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی دهد؟/نصیرزاده: شاید دیگر او را نمی خواهند!

    عبارات مهم : ماشین

    استقلال هنوز هزینه کامل انتقال داریوش شجاعیان را پرداخت نکرده است.

    به گزارش روزنامه فرهیختگان داریوش شجاعیان دو فصل پیش از تیم فوتبال گسترش فولاد سابق و ماشین سازی فعلی به استقلال ملحق شد و استقلالی ها موظف شدند با پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون به این کلوب تبریزی، رضایتنامه این هافبک را دریافت کنند ولی طولی نکشید که مسئولان کلوب استقلال در پرداخت قسط اول این بازیکن تاخیر کردند و به همین علت اختلافات دو کلوب از همان اول شروع شد.

    در ابتدا مسئولان این کلوب تبریزی اعتراضی به این تاخیر نکردند و بدون سروصدا غائله را ختم به خیر کردند ولی بدقولی های استقلالی ها ادامه دار شد و درنهایت و بعد از گذشت یک فصل، نصیرزاده مدیرعامل کلوب ماشین سازی تبریز رسما اعلام کرد قصد برگرداندن شجاعیان را داریم؛ موضوعی که باعث شد تبریزی ها به کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

    شاید دیگر او را نمی‌خواهند! ، آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی‌دهد؟/ نصیرزاده

    پس از شکایت مسئولان کلوب ماشین سازی، کلوب استقلال وقت داشت تا به این خواسته تبریزی ها تصویر العمل نشان دهد و رسما نامه ای به کمیته تعیین اوضاع بزند ولی آنها اعتنایی به این عنوان نکردند و حالا ممکن است رای نهایی به ضررشان تمام شود.

    چرایی تاخیر صدور حکم

    به گزارش روزنامه فرهیختگان داریوش شجاعیان دو فصل پیش از تیم فوتبال گسترش فولاد سابق و ماشین سازی فعلی به استقلال ملحق شد و استقلالی ها موظف شدند با پرداخت یک می

    بر همین اساس قرار بود کمیته تعیین اوضاع بازیکنان و مربیان فوتبال رای خود را براساس مستندات و عدله کلوب ماشین سازی صادر کرده و اگر نصیرزاده مدارک قابل قبولی ارائه می کرد، بدون شک شجاعیان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت دوباره باید جهت ماشین سازی به میدان برود. هرچند که استعفای اعضای کمیته تعیین اوضاع پرونده های موجود را به حالت تعلیق درآورده و شاید این عنوان در تاخیر جهت صدور حکم این پرونده نیز تاثیرگذار باشد!

    از سوی دیگر در این بین معلوم نیست این بی توجهی مسئولان کلوب استقلال به ابلاغیه کمیته تعیین اوضاع بازیکنان عمدی یا سهوی بوده هست. در این خصوص حتی شنیده می شود پای مدیران قبلی استقلال هم در میان هست. استقلالی ها و مدیران تازه این کلوب درحالی چک رضایتنامه مرتضی تبریزی را فقط با یک روز تاخیر پاس کردند که این یک بام و دوهوای آنها در قبال قضیه شجاعیان جای پرسش دارد.

    حالا یا پای خراب کردن مدیران قبلی و دستاوردهای نداشته ارزش در میان است یا اینکه مصدومیت داریوش باعث شده است تا او دور از چشم بماند و دل و دماغی جهت پرداختن طلبش باقی نماند.

    شاید دیگر او را نمی‌خواهند! ، آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی‌دهد؟/ نصیرزاده

    اصل داستان چیست؟

    استقلالی ها بابت رضایتنامه شجاعیان متعهد به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تومان به کلوب تبریزی شده است بودند که چهار چک این کلوب به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون پاس شده است ولی چک 300 میلیونی آخر کلوب استقلال جهت اسفند 96 هنوز پاس نشده است.

    نکته قابل توجه اینکه در قرارداد شجاعیان ذکر شده است اگر هرکدام از این چک ها پاس نشود، تمامی مبالغ گذشته پرداختی از سوی استقلال به عنوان غرامت تلقی شده است و با فسخ یک طرفه قرارداد، شجاعیان بازیکن ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) خواهد بود.

    به گزارش روزنامه فرهیختگان داریوش شجاعیان دو فصل پیش از تیم فوتبال گسترش فولاد سابق و ماشین سازی فعلی به استقلال ملحق شد و استقلالی ها موظف شدند با پرداخت یک می

    در همین بین روزبه وثوق احمدی، مدیر مستعفی کمیته تعیین اوضاع بازیکنان فدراسیون فوتبال نیز به رسانه ها گفته بود: «استقلالی ها به نامه کمیته تعیین اوضاع پاسخی نداده اند و پرونده به کمیته ارسال شده است تا به زودی رای نهایی صادر شود.» معلوم نیست که رای به سود استقلال یا ماشین سازی صادر می شود، چون باید همه جوانب بررسی تا رای درست صادر شود.

    شکایت تازه به کمیته تعیین وضعیت

    شاید دیگر او را نمی‌خواهند! ، آیا استقلال پول انتقال شجاعیان را نمی‌دهد؟/ نصیرزاده

    باشگاه استقلال فصل قبل تعهد کرد در ازای پرداخت یک میلیارد و 500میلیون تومان پول رضایتنامه به کلوب گسترش فولاد که به ماشین سازی تغییرنام داده هست، داریوش شجاعیان را با قرارداد سه ساله به خدمت گرفت. با این حال در شرایطی که قرار بود پول رضایتنامه این بازیکن تا تاریخ 25 اسفند سال 96 پرداخت شود، با گذشت حدود هفت ماه هنوز این اتفاق رخ نداده و چک آخر شجاعیان هنوز پاس نشده هست. با این شرایط کلوب ماشین سازی مجددا روز گذشته با ارسال نامه ای به کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال، خواستار تعیین مبلغ رضایتنامه شجاعیان شد.

    نصیرزاده: شاید شجاعیان را نمی خواهند!

    هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل کلوب ماشین سازی در گفت وگو با «فرهیختگان» درخصوص یک بام و دو هوای کلوب استقلال نسبت به شجاعیان و تبریزی گفت: «واقعا علت این ماجرا را نمی دانم ولی شاید شجاعیان را نمی خواهند که این گونه واکنش‌ها می کنند. شاید چون مصدوم بوده و جهت استقلال بازی نمی کند و به تبع آن جلوی چشم ارزش نبوده، به این بازیکن توجه نمی شود!»

    وی ادامه داد: «اعتراض دوباره خود را جهت کمیته تعیین اوضاع ارسال کردیم. چک 300 میلیونی 25 اسفند 96 استقلال هنوز پاس نشده و در قرارداد هم است که هرکدام از چک ها پاس نشود، تمامی پول های پرداختی را به عنوان غرامت برداشته و بازیکن هم باید برگردد که هنوز به این پرونده پیگیری نشده هست. این چک آخر استقلال است و چهار چک قبلی پاس شده است و ما هنوز منتظر پاس شدن آن هستیم

    سرنوشت استقلال در گروی یک تصمیم جدی!

    در هر صورت به نظر می رسد باید منتظر پرونده شجاعیان ماند، اگرچه او مصدوم است و تقریبا یکی دو ماه دیگر را باید دور از میادین سپری کند، ولی او فصل گذشته نشان داد که چه مهره تاثیرگذار و قابل اتکایی جهت تیم استقلال محسوب می شود و درصورتی که به هر دلیلی شرایط ادامه همکاری اش با تیم محبوب پایتخت فراهم نشود، بدون شک استقلال در ادامه فصل با پرسشها عدیده ای مواجه خواهد شد!

    واژه های کلیدی: ماشین | تبریزی | استقلال | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار